Første hele uka i 2015 ferdig!

Nå er første hele uka i 2015 ferdig, og den ble da nok innholdsrik.

Fikk satt i gang med trening hos fysio, og godt var det. Merker jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke trener, det må da være et sunnhetstegn. En annen ting jeg har merket meg, er at jeg har så lyst til å skrive om så mye som ikke omfatter meg og skaden. Men jeg skal prøve å holde meg til skade og opptrening pluss det som skjer rundt dette.

Måtte jo få tak i en familiegenser som passet oss pluss nå skulle jeg unne meg nytt jakttøy. Sparte jo 1.700 kr på å kjøpe det nå, så det kan vi kalle en fornuftig investering.

Fredag var det årets første kjøpmannsmøte, der også Ole Robert Reitan m/flere fra hovedkontoret var med. Det var bare så deilig å kunne bli med igjen. Masse faglig innhold gjennom hele dagen, og etterfulgt med middag på Lorry. Merker det gir noen utfordringer med rullestol. Hadde ikke jeg klart å gå litt med krykker, hadde det bydd på store problemer å komme opp i andre etasje. En annen utfordring er toalettbesøk, komme på et toalett beregnet med minstemål, gjør det heller ikke enkelt, men med hjelp og noen lure triks, så ordnet det seg også.

Det er en som jeg gjerne vil takke ekstra og det er Bjørn Vegard Nilsen. Det er han som sitter til høyre på bilde. Han har gjort så mye ekstra for Ann Kristin og meg de to siste årene, så jeg er evig takknemlig. Vært fast inventar på sykehuset, kommet nesten hver helg på Sunnaas for å få “luftet” meg, hjulpet til i butikken pluss masse annet. Er bare så heldig å ha han som en nær venn.

Lørdag hadde fruen innkallt til fest for alle ansatte. Jeg måtte jo bli med så jeg fikk treffe alle sammen. Det var så gøy å møte gjengen og vi hadde det hyggelig utover de sene timer. Takk til alle på jobb, for innsatsen i det spesielle året 2014. Det ble et innholsrikt år med en “liten” omgjøring på tampen av året. Det gjør livet litt lettere å vite jeg har så flinke folk på jobb, og i 2015 skal vi løfte oss enda høyere 🙂

Da var vel uke 2 behørig referert og snart tilbake med mere.

#ryggmarg #skade #trening #jobb #venner #helse #familie

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

2 thoughts on “Første hele uka i 2015 ferdig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top