Å lære og gå på nytt!

Liten stund siden siste blogg, men har ikke ligget på latsiden her. Mye aktiviteter utenom treninger, riksmøte til REMA 1000, konfirmasjon til Markus og endelig fått kommet meg til Trysil en tur for trening av hunden.

På riksmøtet fikk jeg virkelig merke hvor mange som følger meg i kampen å bli så bra igjen, at jeg skal klare å gå på egne bein igjen. Er bare så takknemlig for all støtte jeg får, og noen ganger blir jeg rørt til tårer for all omtanke. Det gir meg virkelig krefter til å stå på videre.

Som overskriften sier, å lære å gå på nytt, er fokuset mitt om dagene nå. Hjemme prøver jeg så mye som mulig, å gå uten støtte. Synes selv gangen min er blitt noe bedre, men kjenner jo selvfølgelig at jeg mangler mye muskler ennå. Føler meg nesten som en 1-åring som lærer seg å gå. Det er jo selvfølgelig lettere å gå på flatt gulv, enn det å gå ute, men tanken er jeg skal starte med å prøve meg på det nå. Er klar over at muligheten for fall er sterkt til stede, men her blir det å brette opp ermene, så får man heller tåle litt vondt hvis jeg skulle falle. Skal holde dere oppdatert fremover.

Mye kjærlighet i lufta på riksmøtet. Kan vel være enig i at jeg ikke helt kler den blonde hårfargen. Får nok heller fortsette med min naturlige farge, ispedd noen få grå striper!

Godt å få dyttehjelp i de tyngste bakkene av Pål og Fredrik. Som jeg snakket med ei venninne som også bruker rullestol, er ikke lengre så viktig å må gjøre alt alene, bedre å ta i mot den hjelp som blir tilbudt.

Stolte foreldre med konfirmanten. Forresten litt kry av meg selv, at jeg klarte å stå oppreist under hele talen jeg holdt til Markus. Veldig sliten på slutten, men en god økt for musklene mine.

I gpr hadde jeg gleden av å høre på Thor Hushovd. Mye han snakket om angående sette seg mål og hvilke ambisjoner han hadde som syklist, kan jeg overføre i jobben min med å bli medt mulig bra igjen.

Så veldig enkelt å avslutte bliggen for denne gang med følgende: GIR MEG ALDRI, SKAL IKKE MISTE FOKUS OG HÅP MED Å BLI SÅ BRA SOM MULIG IGJEN! Igjen tusen takk for all støtte dere alle gir meg, det gjør så mye lettere for meg å fortsette jobben min.

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

3 thoughts on “Å lære og gå på nytt!

  1. Hello exceptional website! Does running a blog similar to this require a massive amount work?
    I have no expertise in coding but I had been hoping to start my own blog in the near future.
    Anyhow, if you have any ideas or tips for new blog owners please
    share. I understand this is off topic but I just had to ask.
    Many thanks!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top