En hyllest til min kone i dag julaften!

Julaften…. en dag for litt ettertanker og selvfølgelig god mat og masse pakker under juletreet.

Min kjære, Ann Kristin, fikk også livet sitt endret den dagen jeg falt om. Fra å være to til å løse de dagligdagse gjøremål, falt plutselig mye mer på henne. Er jo veldig lett å tenke på meg, siden det er jeg som har fått disse skadene, men Ann Kristin opplevde også disse skadene nært på kropp og sinn. Hun har blitt for meg en bauta, ei jeg har kunnet gått til på både gode og dårlige dager, hun har holdt familien samlet og hun har måtte gi mer av seg til butikken også. Det er bare beundringsverdig hva den damen klarer!

Kan jo se litt ut som hun også er blitt litt preget!

19.5.15 har vi sølvbryllup, det vil si vi har vært gift i 25 år, og sammen i 30 år.

Skal ikke si at alt har vært like lett i alle disse år, men med god margin så har vi det fint og godt sammen. Jeg satser på vi også får nye gode 25 år videre sammen.

Bildene er fra årets sommerferie i leiligheten vår i Alanya. hun ble med meg på sykkeltur, slik at jeg fikk trent meg til bedre form.

Gjennom årene ig ikke minst de to siste, så har min respekt og beundring for Ann Kristin, bare blitt mer og mer. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke være en belastning men heller en støtte og god ektemann.

Med disse ord vil jeg få ønske alle venner og slekt en riktig god jul.

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

3 thoughts on “En hyllest til min kone i dag julaften!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top