2019 godt i gang!

Tenk, vi skriver allerede mars 2019 i kalenderen!

Huff som tiden går, dagene og ukene flakser bare fortere og fortere avgårde. Er det alderen som gjør det? Er det sånn når man nærmer seg 56 år, at man helst gjerne vil a tiden skal gå sakte, eller helst nesten stoppe opp? JA er mitt svar. Jeg ønsker å nyte dagene sammen med Ann Kristin, barna og ikke minst Anton vårt kjære barnebarn❤

Ble en noe alvorlig start i dag, men sånn er det bare innimellom. Tja, hva har skjedd i 2019? Vi har vært en tur i Oba, Alanya fruen og jeg, og denne gang hadde vi med mamma og pappa. Gud så deilig å ha en uke i februar, lite med turister, frisk vårluft, blomster og trær som hadde begynt blomstre, +/- 20 grader på dagen i nydelig sol, det gjorde mye godt med kropp og sjel. Seniorene koste seg pluss handlet så mye, at en ny koffert ble resultatet å ta med seg hjem😄

Fast rutine når jeg kommer til leiligheten, er å besøke min faste frisør. Pleie av både hår og skjegg, gjør bare godt. Føler man kommer ut som en ny mann, og det til en utrolig liten betaling.
Oppstillingsbilde nede ved havnen, store områder med nyplantede blomster og bare blide mennesker uansett hvor man gikk. Merket at innbyggerne tok det rolig nå før turistsesongen starter. Tid til en kopp te eller tid til bare stoppe opp for en prat. Sånt liv liker vi!
En tur opp med gondolen til Borgen ble det også. Det vi ikke var klar over, var å komme seg videre opp, da måtte man forsere mange trappetrinn og da mener jeg mange! Fader’n med dårlig rygg og jeg med krykker, måtte ta flere pauser på vei opp, men opp kom vi og fikk nyte både en Efes og en nydelig utsikt over Cleopatra-stranden. Ble en fin liten selfie her.
Kontrast å komme på hytta i Trysil. Her var det nok med snø, så de på bildet fikk en liten jobb med å spa bort snø pluss hakke bort is, slik at vi kom til for å åpne garasjen. Veden er jo lagret der. Men deilig å bare slappe av på hytta, se på VM på ski samt Vasaloppet, det var bare å huke av som OK😄

Da ble det en kort blogg denne gang, får bli flinkere utover våren med å skrive.

Ønsker alle en god ettervinter og våren når den kommer for fullt👍

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top