Hvem er Æ?

Hei på dere alle, denne gang skal jeg gjøre noe jeg egentlig ikke skulle skrive om i bloggen min, nemlig om folks negative oppførsel, og ikke bare om ryggmargskaden. Så denne gang er jeg litt "sinna-blogger". Men regner med dere overlever det😄

Først av alt vil jeg poengtere at jeg har full respekt for de valg den enkelte gjør, det kalles frihet, og heldigvis bor vi et land som har frihet til å velge, skrive, tenke og gjøre, så lenge man holder seg innenfor lovens rammer.

Det jeg reagerer på med alt jeg har lest og sett denne uken, er hvor lavt folk kan komme med sine kommentarer, og media som slenger ut artikler om det er med masse usannheter eller ikke. Til og med en statsråd og statsminister hiver seg på populismen, er virkelig til å bli skremt av.

Heldigvis roer ting seg fort her på berget, men er folk klar over hvordan man har såret, vært nedlatende og mye annet mot alle de flotte menneskene som jobber med stolthet i REMA 1000? Man burde på godt norsk skamme seg! Gjerne vær uenig, men vær det på en ordentlig måte. Mange som burde få et kurs i skikk og bruk, samt også bruk av sosiale medier.

Det som ikke bare er litt kult, men veldig kult, er den nye æppen Æ. På en uke nærmer man seg 600.000 nedlastninger av æppen. Ingen annen æpp har blitt så stor på så kort tid i Norge, så det kan da ikke være så gæli denne æppen😄

Her er bildet fra når æppen Æ ble lansert! Ble særdeles godt tatt imot av våre kjære kjøpmenn, og som jeg skrev tidligere, ikke så gæli mottatt av våre kunder😄

Her har dere meg på messe, med helgeperm fra Sunnaas sykehus.

Hvorfor vise et bilde fra 2014? Jo, for jeg vil fortelle hvordan REMA 1000 har tatt vare på meg, etter jeg ble skadet. Som kjent før ryggmargskaden i 2014, så startet mitt lille helv….. i 2012. Fra jeg falt om i butikken, så var REMA 1000 med Per Åge i spissen på plass, slik at driften av butikken gikk sin gang. Fra da hjalp de både meg og fruen videre. Når jeg da nesten var klar for å komme tilbake, så kom som kjent ryggmargskaden, og ting ble ikke lettere da. Da jeg ble spurt om å begynne som utviklingssjef i region Oslo, var det ikke tvil fra vår side på å takke ja. Enda de eller jeg visste og fortsatt ikke vet om jeg igjen kan jobbe for fullt. De lar meg styre dagene mine selv, og dager med større smerter, så jobber jeg hjemmefra, eller drar fra jobb når jeg selv mener jeg bør. Latt meg få bli med å utvikle og teste fremtidens verktøy for butikk og kjøpmenn. For meg er den historien gull! De kunne enkelt bare si at vi måtte avslutte samarbeidet på grunn av min langvarige skade. Men nei da, fulgt og støttet oss opp hele veien. Ikke rart man blir glad i sin arbeidsgiver, og da blir man lei og sint, når så grums dukker opp på nettet!

Kunne fortalt mange andre goder saker om arbeidsplassen min, men får spare til senere.

Ellers siden sist, julen ble feiret i Trysil og nyttårsaften i Edinburgh. Markus tar bilde av mor og far, ute på gatene der vi feiret for fullt nyttårsaften, både med skotter, men også mange andre turister. Anbefaler å planlegge en nyttårstur til Edinburgh, få delta og oppleve Hogmanay, er en positiv opplevelse. Ikke rart skottene trenger to dager fri, slik at de skal komme seg igjen😄

Ellers så hangler kroppen litt, holdt på fra jula, men den store Mannesyken blomstrer ikke fullt ut, men nok til at jeg er nok hanglete. Men får satse på snarlig bedring.

Have fun, så snakkes vi snart♿😄

#rema #rema1000 #ryggmargskade #hogmanay #familie #helse

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

6 thoughts on “Hvem er Æ?

  1. Er vel bare Vi Trønderw som skjønner oss på appen Æ. GENIAL. Endelig noe for isd nird fir Oslo. Hehe.
    Også at de bruker matmerker fra nærmiljøet er også genialt.
    Endelig har noen skjønt det.

  2. Hei.
    Ser du har med Rema 1000 å gjøre.
    De vil ha lokale produkter, men da vil vi som bor i Bergen gjerne ha Lerum sine produkter, og ikke Nora😉😋😋😋😋😋
    God helg, og evt god bedring til deg))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top