Mannen med dårlig samvittighet!

Tja, hvor skal man begynne? Lenge siden sist, ofte skrevet, skulle ha trent, ofte skrevet, kjører kroppen litt hardt, ofte skrevet, og sånn kan listen helt sikkert fylles på med andre ting.

Rart dette med hverdagen fanger deg mer og mer, og da kommer valgene man tar, og oftest velges bort det som er viktig å gjøre! Jeg vet jo så inderlig godt at de to viktigste tingene jeg skal gjøre på grunn av ryggmargskaden, er å trene og hvile. Fortsatt blir hvile for lite gjennom døgnet, sove 3-5 timer er nok litt for lite, jeg vet det, men legger meg sent pga min tekniske tømming av blæra, og våkner tidlig pga smerter. Fortsatt har jeg utelatt trening, selv om jeg vet det er det viktigste jeg kan gjøre. Alltid en årsak jeg kan bruke, så trening uteblir, oftest på grunn av møter som starter tidlig, for vondt når jeg kommer hjem pluss jeg er sliten etter jeg har kommet hjem.

Unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnskyldninger fra min side!

Smertene holder jeg tålig i sjakk med smertestillende tabletter (blitt dophue). Når kommet hjem så tar sofaen meg, og dørstokkmila virker nesten uoverkommelig. Blir jo flau over meg selv, burde ikke være vanskelig å ha en treningsrunde morgen eller kveld. Svaret for å få gjennomført dette, er nok å ha en som 'truer' meg avgårde. Jeg trives ikke med å trene sammen med mange andre, da øvelsene jeg klarer å gjennomføre, er ganske snevret i forhold til de 'skadefrie'. Føler rett og slett at folk ser litt rart på meg, enda jeg vet det bare er tull og tøys fra min side! Hadde aldri trodd jeg skulle tenke slikt, så her er det bare å få jage bort slike tanker.

Ellers så er jeg kjempeglad for at jeg får lov å komme meg på jobb, at jeg får delta på REMA 1000 sitt store prosjekt Digitalisering. Både gøy og utfordrende å jobbe med både gode dyktige kollegaer og representanter fra leverandørene. Lærer mye, ofte utfordret til å måtte tenke nytt, men vet at sluttresultatet vil bli meget bra😄 sikkert mye annet som kunne nevnes, av både positive og mindre positive ting, men som vanlig så vil og skal jeg fokusere på det positive!

Her er vi på jakt, litt kjølig så bøffen kommer til nytte. Siden jeg ikke akkurat får løpt rundt omkring, så blir det å ta i bruk en bedre stol og fjellduken. Utfordring at det blir så lunt og godt inne i fjellduken, at plutselig sitter jeg pent og sover på post😱

Ellers så er anken min på å få elektrisk rullestol med beltedrift, nå sendt til Trygderetten. Neste blir vel å anke til kongen, hvis ikke retten kommer med et positivt vedtak! Stolen skal jeg ha!

Ellers så har kattungen funnet seg godt til rette. Til og med gamlekatta freser mindre, men forstår henne når kattungen får sine raptuser, og bare må terge gamla😾

Blitt mer og mer glad i å ta bilder av hva jeg ser når vi er på jakt eller ute i det frie. Her fra en gammel løe med utstyr de brukte med hest.

Alltid gøy å ta selfie med bautaen i livet mitt❤Uten henne, vet jeg virkelig ikke hvordan det hadde vært med meg i dag. Stolt og imponert av henne blir jeg hver dag (nesten da)😄

Ellers blir jul feiret i Trysil og nyttårshelgen i Edinburgh, Skottland. Gleder meg til begge deler.

Ønsker alle en riktig god og fredfullt førjulstid, og så høres vi igjen snart😄❄😄

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top