Sølvbryllup!!!

I dag er det 25 år siden jeg giftet meg med min kjære, Ann Kristin.

I Nittedal kirke med praktfull blå himmelramme, ga vi hverandre vårt ja.

Det at jeg skriver dette i bloggen handler egentlig ikke mye om ryggmargskaden, men handler om samhold og støtte vi gir hverandre hver dag.

Hun lever like mye med skaden som jeg gjør, og jeg hadde ikke nådd så langt i styrke hadde det ikke vært for henne.

Vi satser på nye 25 år, om det er med eller uten rullestol, med eller uten smerter, med eller uten gode og vonde dager.

Hun gir meg styrke til å gjennomføre det løpet jeg er midt i nå.

Takk min kjære, elsker deg 🙂

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

4 thoughts on “Sølvbryllup!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top