Camp Cato!

Første uka på Cato-senteret i Son er ferdig, og nå helgeperm i heimen. Frua er på jentetur (heter vel fortsatt det) til Trysil, så nå er det gutta boys som regjerer hjemme. Nytt sted, nye ansikter gjør at første dagene blir brukt til å bli kjent med både ansatte, brukere og ikke minst treningsfasilitetene. Desverre var min nye fysioterapeut syk de tre første dagene, så da ble det egentrening for meg, både i treningsalen og bassenget. Glad jeg har fått erfaring i dette og har mange øvelser jeg kan bruke, både til land og til vann. Torsdag og fredag var det tid for mye test, slik at Nina fysioterapeuten, fikk dannet seg et bilde av hvor skoen trykker og hva vi skal i fokusere på i ukene fremover. Virker ihvertfall som teamet mitt har stor erfaring med å gjøre de rette tingene med meg. Blir spennende fremover om det blir mer positiv utvikling på kroppen.

Sendte denne selfien til fruen for moro skyld, og tilbakemeldingen var kjapp, du har hengelokk på øya! Takk for den, tipper det kanskje nevnes på sølvbryllupfesten i mai! Hadde håpet en noe mer positiv melding, nydusjet og blid som jeg var, men den gang ei. Er vel bare å innse at premieoksen har stille og rolig trukket seg tilbake, for å nyte alderdommens gode dager.

Ingen tvil blant de andre at jeg har sterk tilknytning til REMA 1000. Tok ikke lang tid før de andre begynte å titulere meg som Kjøpmannen. Er i hvertfall ingen tittel jeg er flau over, men bærer det stolt med meg. Så siste kolleksjonen av treningstøy fra REMA 1000 ble kjøpt inn. Regner med å bruke slike kvalitetstøy, må da gjøre jeg blir bedre trent. Ingen reklame dette, brukes kun internt 🙂 så shortsen fikk være modell nå, så da kunne jeg presentere den på flere måter.

Cato-senteret i Son ligger pent oppe på en topp, og utsikten ikke noe å klage over. Merker våren er ankommet, og deilig ute når solen varmer. Den store treningsalen er også velutstyrt med apparater, så ingen unnskyldning for å ikke få trent godt nok.

Da er det på tide med far-sønn tid, så god helg ønskes alle.

#ryggmargskade #trening #sykehus #catosenteret #rullestol #helse

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top