Ugrei uke så langt!

Denne uka kan jeg ikke skryte av at vært min beste så langt. Snøen laver ned, gjør det til et sjansespill å gå ut til taxi. Stakkars fruen og minstemann måker snø, både morgen og kveld. Får dårlig samvittighet at jeg ikke kan hjelpe til 🙁

Trente greit mandag og tirsdag, så var planen å besøke jobben onsdag. Men den gang ei, fikk kastet på meg omgangssyke, så dagen ble mer eller mindre et opphold på toalettet. Ingen mat på to døgn, men heldigvis klart å tilbringe dagen i stua istedenfor på toalettet.

Så fikk jeg i morges en trist melding, onkel Ingjald sovnet inn i natt. Mitt favorittsted utenom Trysil er Austevoll. En øykommune sør for Bergen. Mange gode minner derfra, og jeg skal alltid huske onkel for den gode mann har vært, lært mye av han gjennom årene.

Nøye med å oppføre treningene mine, men desverre står onsdag og torsdag blank. Dette må jeg få tatt igjen, så i morgen skal jeg på trening igjen!

Ellers har man fått sendt avgårde alle papirer til de forskjellige instanser. Har ventet på min elektriske ute rullestol, men fikk brev i dag at det var noe feil med første søknad, så det er bare å få sendt avgårde ny i morgen.

Ellers på grunn av skaden må badet oppe i hovedetasjen utvides. Må jo få plass til rullestol og dusjstol. Har jo fått stang til å ha i dusjen, men ikke lett vaske overalt, når man holder i stanga ned en hånd, bare å prøve hvis dere vil.

Ellers håper jeg vi reiser på hytta i morgen, lenge siden sist. Rapportene sier mellom 1-1,5 meter snø, så det bør være nok. Minstemann må jo få stått på ski i fjellet. Må innrømme jeg savner turene i Trysilfjellet, men hvis jeg ikke klarer å stå på beina godt nok, blir det å investere i sitski. Herlug at det finnes løsninger på nesten alt, må bare legge ting mer til rette, så ordner det seg.

Da var det ikke mer å fortelle denne fang, men plutselig kommer det noe mer 🙂

#rullestol #sykehus #fysioterapaut #trening #tanker #vinter #sykdom

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top