2015 anno 2014, kan kun bli bedre!

Nå har vi kommet oss godt over i 2015, og dette året er der jeg forhåpentligvis vil gjøre mest fremskritt i forhold til ryggmargskaden.

Jeg gleder meg til uken, da får vi satt igang trening for fullt. Merker jula med lite rørelse gjør noe med muskler og form. Mye av tiden er blitt brukt til det katta vår gjør mye av døgnet 🙂

Merker nå at rutinene hjemme begynner å falle litt på plass, selv om jeg fortsatt savner “tryggheten” på Sunnaas. Skal bli godt når vi midlertidig flytter ned i vår nyoppussede hybel, slik at vi får satt igang med oppussing av hovedetasjen.

Går jo slalåm mellom bananesker og alt annet flytterot 🙂 skal bli en glede å få et bad som er mer tilpasset for mine behov nå.

Skjønner ikke dette, men kona har meldt meg på Godtestopp 2015. Åtte uker uten søtsaker og drikke, skulle jo nesten tro hun mente jeg har lagt meg litt ut 🙂 men jeg skl vise henne jeg, at dette skal jeg klare!

Målsetninger 2015 er pr. nå følgende:

*ned 15 kg

*sykle på landevei

*bevege meg mer uten hjelpemidler

*selvstendig hjemme

*begynne å jobbe.

Klarer jeg dette 1.halvår så er jeg mer enn fornøyd, så da får vi sette en status i juli måned og sette nye mål.

Måtte jo få meg ny sveis før vi gikk inn i 2015. Bra man har en kyndig datter til å dandere sveisen min 🙂

#ryggmarg #rullestol #trening #humør #krykker #jobb

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top