Nyttårsforsetter eller ei?

Nå nærmer vi oss med stormskritt et nytt år, et nytt år som starter med blanke ark eller som for meg, starter med rullestol og krykker.

Ny erfaring for meg, selv om jeg helst ville vært foruten den erfaringen 🙂

Nyttårsforsetter er det mange som setter seg hvert år, jeg har vel egentlig aldri vært flink til det, men i år skal til og med jeg sette meg en forsett!

Jeg skal trene så mye kroppen min orker, slik at jeg mest mulig kan bruke mine egne medfødde bein å forflytte meg med 🙂

Trenger ikke mere forsett enn dette, tror den blir tøff nok å overholde!

Dette lille, men fabelaktig diktet som vi ofte bruker i REMA 1000, skal være min lille personlige trigger for å nå målet mitt. Vet det vil koste både tid og smerte, men vel verdt det så jeg kan komme meg tilbake i arbeid samt fungere så normalt som mulig igjen i det daglige med familien.

For meg blir det nå å spille i øverste divisjon, full fokus hver dag på trening, enten hos fysio eller med egentrening, så må det da gi meg mer positive resultater, enn de jeg allerede har oppnådd 🙂

Er veldig glad for alle som heier på meg, gir meg et ekstra gir fremover med trening.

Tenkte jeg også må få med noe som alle bør kunne, siden jeg fikk den “gleden” å komme bort i dette i 2012. Ikke mye å lære seg, så dette bør gå bra 🙂

Avslutningsvis så er det jo å få ønske alle sammen et riktig GODT NYTTÅR og håpe på at 2015 bringer med seg mye godt!

Kanskje om 25 år dere kan se Ann Kristin og jeg vandre bortover stranden slikt som på bildet 🙂

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top