1. dag jul og hvor ble det av treninga?

God og mett fra gårsdagens storslåtte middag hos fetter’n min og Anne Grethe, fortsatte vi i dag med brunch. Kan ikke si man ble mindre mett!

Redd for at det fort kan komme noen ekstra gram på kroppen, men pytt, det er jo jul!

Ute er det skitkaldt, -25 gjør til at sofaen blir hyppigt brukt.

Merker godt treningen er blitt akterutseilt, kjenner godt at beina burde få kjørt seg litt.

Har også startet nedtrapping av både nerve- og smertemedisin. Merker jeg er urolig i kroppen, kanskje ikke så rart, når man har døtti i seg flere kilo tabletter og lass med sprøyter i over to år!

Føler meg nesten litt som en avhengig “pillemusbruker”.

Nå er en av trekkøveret på Sunnaas, Dagfinn, på vei til oss på hytta. Det blir gøy, skal nok kose oss utover kveldinga med noe godt i glasser 🙂

Vi mangler Kristoffer, men satser på han koser seg hjemme i Kristiansand

Skal bli godt når dosetten kan pakkes bort, er ganske drit lei den!

I morgen skal jeg prøve å gå til fetter’n, er 400 meter, så klarer jeg det, så ny personlig beste. Men ikke selg skinnet før haren er skutt, må jo gjennomføre først!!! Skal nok klare det, stod jo i rapporten fra teamet, treningsvillig, optimist og sta! He, he, som jeg skulle sagt det selv.

Godt med fyr i ovnen og oppvarmet rullestol 🙂

God jul ønskes alle venner og slekt!!!

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top