Nærmer seg jul, og noen tanker kommer……..

I går kveld kom det to cm nysnø, da hadde vi ikke noe valg, ut om morgenen for å se etter spor.

Mens man kjører rundt, så er det mye tanker som kommer. Hvordan vil det gå til slutt, klarer jeg å gå for egenhånd, blir det en krykke eller to, hvor mye rullestol må jeg bruke.

Ikke lett å svare på, men heldigvis så er det nesten bestandig positive tanker som svirreri skallen.

Ikke skal jeg trygde meg selv om jeg pr. nå er ca 80% medisinsk invalid. Mine fritidssyssler skal jeg fortsette med, og på reiser skal jeg.

Det som uansett blir det viktigste, er at jeg ikke skal være en belastning for familien. Vi skal leve videre som en normal familie, selv om enkelte forandringer må til. Dette får vi til, så lenge alle er med på det.

Nå ble det endelig los. Tungt for Asettaa i dag, med nesten 40 cm snø å jage i.

Losen gikk og gikk høyt oppe i åsen, ville ikke ned til oss.

Vi hadde veterinærtime 15.30, så da var det bare å kjøre rundt, sende Bjørn avgårde så han fikk koblet Asettaa.

Det var dagens “jakt” fra bilen.

Gøy med alle disse fotokunstene. Kunne jo si jeg tegnet med selv, men mine begavelser rekker ikke til der.

Ha en god mandagskveld!

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top