På “jakt” i Trysil

I dag fikk jeg med meg Bjørn, søskenbarnet mitt, med på å dra på jakt.

Satt i overskriften jakt i apostrof, da det jeg får gjort, er å sitte i bilen. Jakt er min store lidenskap og jeg gjør nesten ikke noe om høsten frem mot jul, enn å jakte.

Det var hardt for meg å ikke kunne bli med på jakt med resten av jaktlaget. Ble mye tlf og sms med fetteren min, slik at jeg kunne holde meg oppdatert.

Fikk da ihvertfall gleden å bli med tre dager i år, med å sitte rolig med gps, så jeg fikk følge hund og los. Minstemann skøt sin første hare, 14 år gammel, han fikk låne hagla til Bjørn, og med han rett bak, falt haren.

Satser på bedre tider neste år, for ut i skogen SKAL jeg! Skal søke på noe som heter action track, en beltevogn fra NAV. Denne vil kunne hjelpe meg å komme ut i skogen, og bare ikke sitte på en vei.

Så nå venter vi bare på losen.

Her er minstemann Markus, med sin første hare!

Stolt skytter og pappa!

Gift med Ann Kristin og tre barn, Stine, Madelen og Markus, og nå også lykkelig bestefar til Anton og Odin. Jobber nå som Opplæringsansvarlig Vareflyt i REMA Norge AS Jakt er min store lidenskap og hobby.
Posts created 89

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top